Ajankohtaista

Uutisia myynnin ja myynnin johtamisen maailmasta

Bigpeople tuo Suomeen huippuluokan arviointimenetelmän

Myynnin rekrytointeihin erikoistunut Bigpeople on partneroitunut amerikkalaisen GrowthPlayn kanssa. Samalla Bigpeople vahvistaa asemaansa käyttäytymistekijöihin perustuvan rekrytoinnin johtavien yritysten joukossa Suomessa.

GrowthPlay-logo-colorGrowthPlay tarjoaa myynnin rekrytointiin ja kehittämiseen välineitä, joiden tavoitteena on parantaa osumatarkkuutta rekrytoinneissa sekä varmistaa analyyttinen, faktapohjainen ymmärrys myyntiorganisaation vahvuuksista ja kehittämisalueista.

Bigpeople on ottanut käyttöönsä GrowthPlayn kehittämän Chally Assessment -arviointimenetelmän myynnin rekrytointitoimeksiantoihin. Challyn kaltaiset tieteellisesti validoidut rekrytointia ja organisaation kehittämistä tukevat menetelmät soveltuvat myynnin, myyntijohdon sekä muiden asiakasrajapinnassa työskentelevien työtehtävien laajempaan tukemiseen/syvempään ymmärrykseen. 

"Olitpa sitten vastuussa uusien työntekijöiden rekrytoinneista, nykyisen myyntitiimisi suorituksen arvioinnista, tai aloittamassa myynnin kehittämishanketta, meillä on kokemus ja analytiikka, joka varmistaa että saat maksimaalisen tuoton investoinnillesi", sanoo Joel Falcken Bigpeoplelta.

Mikä on Chally?

Chally-arviointimenetelmä perustuu laajamittaiseen, jatkuvaan tutkimustyöhön. Tietokanta sisältää yli 750.000 myyntihenkilön ja myynnin esimiehen tulokset ja mittaukset. Olemme tehneet yli 400 validointitutkimusta ja hyödynnämme jatkuvasti parhaita menetelmiä, jotta asiakkaamme voisivat yhä tarkemmin ennustaa työtehtäviin liittyvien suorituksien tasoa.

Rekrytointitilanteessa Challyn kaltaisella menetelmällä on erittäin suuri myötävaikutus toivottuun lopputulokseen - jopa 30% päätöksestä voi perustua saatuihin testituloksiin. Sen avulla virheellisten rekrytointien määrä laskee selvästi, mikä taas puolestaan vähentää yritykselle aiheutuvia kuluja, koska tuottavuus kasvaa ja vastaavasti henkilökunnan vaihtuvuus vähenee.

chally

Chally-menetelmän etuja:
  1. Profiloitu nimenomaan myynti- ja johtotason henkilöille.
  2. Tulokset perustuvat yli 40 vuoden aikana kerättyyn dataan eli luotettavuus on suuri.
  3. Selkeä testi, saatavilla 23 kieliversiona, vastaajalle erittäin joustava käyttää.
  4. Laajat raportointimahdollisuudet tarpeista riippuen.

Tämä arviointimenetelmä on ainutlaatuinen maailmassa, sillä se toimii moneen eri tarkoitukseen, kuten uuden henkilön rekrytointitilanteessa tai nykyisen myyntiorganisaation osaamisen kartoittamisessa. Mikäli kiinnostuit aiheesta, klikkaa alta ja lue lisää tai ota meihin yhteyttä!

Lue lisää

 

Lisätietoja antaa:

Joel Falcken
joel.falcken@bigpeople.fi
p. 050-524 5874

Big people