Ajankohtaista

Uutisia myynnin ja myynnin johtamisen maailmasta

Paluuta vanhaan ei ole - Luo pysyvä kilpailuetu myyntiin ja varmista etäjohtamisen teho

Olemme käyneet viimeisten viikkojen aikana lukuisia keskusteluja eri alojen asiakkaidemme kanssa virustilanteesta ja sen vaikutuksista liiketoiminnan eri osiin. Tässä uutiskirjeessä kerromme mitä olemme kuulleet ja jaamme ideoita siitä, miten voit varmistaa oman organisaatiosi toimintakyvyn luoden samalla pysyvää kilpailuetua.   Myynti - mitä olemme kuulleet Useimmat yritykset ovat koken...

9 TAVALLISINTA MYYNNIN REKRYTOINTIVIRHETTÄ - ja miten voit välttää niitä

  Tämän artikkelin on kirjoittanut GrowthPlay, joka on Bigpeoplen arviointikumppani myynnin rekrytoinneissa ja myyntitiimien vahvuuksien auditoinneissa. Käännöstyön yhteydessä olemme lisänneet muutamiin kohtiin omia huomioitamme, jotka perustuvat yli 15 vuoden kokemukseen myynnistä ja myynnin kehittämisestä Suomen olosuhteissa. Jokaiselle yritykselle menetetty myyjä tarkoittaa menetettyä...

Customer Success Manager:  Roolin DNA:n määrittely

  Customer Success Managerin (CSM) rooli on nousemassa yhä tärkeämmäksi yrityksille, jotka pyrkivät osoittamaan arvonsa ostajille, jotta voisivat pitää kiinni asiakkuuksistaan. Itse asiassa CSM on maailman nopeimmin kasvavien ammattien joukossa. Kuitenkin, kun yritykset lisäävät CSM-rooleja ja –henkilöstöä, on heidän usein vaikea erotella näiden menestystekijöitä myynnin ja palvelun rool...

Arviointien ymmärtäminen: Valitse oikea työkalu arviointiin

Tässä artikkelissa arviointikumppanimme GrowthPlay’n Wendy Mack avaa eri arviointimenetelmien käyttötarkoitusta.  (Wendy Mack, 2019, GrowthPlay; käännös ja muokkaus: Bigpeople) Työssäni GrowthPlayllä käytän runsaasti aikaa asiakkaiden ja potentiaalisten asiakkaiden kanssa, jotka ovat kiinnostuneita käyttämään arviointeja täydentämään heidän “talent management” strategioitaan ja päätöksiä...